О книге «The Creative Capital of Cities. Interactive Knowledge Creation and the Urbanization Economies of Innovation»
This book challenges the new urban growth concepts of the creative class and creative industries from a critical urban theory perspective. Critiques Richard Florida’s popular books about cities and the creative class Presents an alternative approach based on analyses of empirical research data concerning the German urban system and the case study regions, Hanover and Berlin Underscores that the culture industry takes a leading role in conforming with neoliberal conceptions of labor markets
Произведение относится к жанру Философские науки. Социология. На нашем сайте можно скачать книгу «The Creative Capital of Cities. Interactive Knowledge Creation and the Urbanization Economies of Innovation» в формате pdf или читать онлайн. Здесь так же можно перед прочтением обратиться к отзывам читателей, уже знакомых с книгой, и узнать их мнение. В интернет-магазине нашего партнера вы можете купить и прочитать книгу в бумажном варианте.
Смотрите также:
- «Основы психологии»
- «Политические сочинения» Андрей Медушевский
- «99 и еще 1 глупый вопрос об искусстве» Никонова Алина Викторовна
- «Maulana Karenga. An Intellectual Portrait»
- «Hard Time. A Fresh Look at Understanding and Reforming the Prison»
- «Психология религии»
- «Gender, Identity and Place. Understanding Feminist Geographies» Linda McDowell