О книге «Origination. The Geographies of Brands and Branding»
Origination: The Geographies of Brands and Branding offers innovative theoretical and conceptual frameworks relating to the ways that actors create meaning and value in commodity brands and branding through processes of geographical association. Provides innovative conceptualization and theorization to facilitate an understanding of the geographical dimensions of brands and branding Challenges current interpretations of brands as vehicles of homogenization in globalization Establishes the theoretical and conceptual foundations of a more geographically sensitive approach through rigorous empirical examination of the under-researched geographical differentiation of commodity brands and branding Presents innovative new research and analysis of the socio-spatial biographies of the Newcastle Brown Ale, Burberry and Apple brands Forges strong new connections between political and cultural economy approaches within geography Provides a distinctive and incisive conceptual and theoretical framework capable of engaging other branded commodities and their branding in other times and places
Произведение относится к жанру Философские науки. Социология. На нашем сайте можно скачать книгу «Origination. The Geographies of Brands and Branding» в формате pdf или читать онлайн. Здесь так же можно перед прочтением обратиться к отзывам читателей, уже знакомых с книгой, и узнать их мнение. В интернет-магазине нашего партнера вы можете купить и прочитать книгу в бумажном варианте.
Смотрите также:
- «Тайны пространства и времени» Комаров Виктор Ноевич
- «Wall Street at War. The Secret Struggle for the Global Economy»
- «О благодеяниях» Сенека Луций Анней
- «Русские беседы: соперник "Большой русской нации". Тесля А.А.» Тесля Андрей Александрович
- «Сочинения» Шпет Густав Густавович
- «Swept Up Lives?. Re-envisioning the Homeless City»
- «Cities in Relations. Trajectories of Urban Development in Hanoi and Ouagadougou»